امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده
ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه در اولین کنفرانس بین المللی «امنیت، پیشرفت و توسعه پایدار مناطق مرزی، سرزمینی و کلانشهرها راهکارها و چالشها» که امروز شنبه ۲۶ آبان ماه در وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از ۲۲ بهمن ۵۷ و شاید حتی قبل تر از آن تحت تحریم بوده و در حال حاضر هم تحریم های همه جانبه وجود دارد.
وی با اشاره به پیشرفت های کشور در حوزه دریایی، ادامه داد: در وبلاگ آینده کلمه وبلاگ نزدیک کلمه شاهد وبلاگ الحاق کلمه وبلاگ ناوشکن کلمه وبلاگ سهند کلمه و زیر دریایی وبلاگ فاتح کلمه به ناوگان نیرو دریایی خواهیم بود.
گپ...
ما را در سایت گپ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 18:18